Je krijgt een belletje van de klant. Ze willen graag op alle toestellen Call Waiting (een tweede oproep) weer uit hebben staan. He.... nu heb je van de week alle gebruikers afgelopen en op verzoek van de klant een voor een weer aangezet.
Dit is een voorbeeld waar weBatch jou bedrijf in kan helpen. Door in te loggen in je portal kan je heel eenvoudig verbinding maken met de Broadsoft omgeving van de klant. Je navigeert naar "User Options" en vervolgens naar "Call Waiting". Hier druk je op Exporteren. weBatch gaat op dit moment voor je aan de slag en geeft je de melding dat het CSV bestand klaar staat. Als je eenmaal het CSV bestand gedownload hebt en geopend met Excel kan je de gebruikers wijzigen en de CSV opslaan. Laad het bestand terug in weBatch. en... Voila! de wijzigingen zijn doorgevoerd.
In plaats van 1 uur rond klikken in Broadsoft heb je de klant geholpen in 10 minuten. Jij bespaard tijd en de klant is sneller geholpen!
Dit is natuurlijk maar een van de vele voorbeelden, zo zijn er nog vele te noemen.
Stil zitten doen we niet. In plaats van een pakket kopen en weer geld uitgeven voor nieuwe ontwikkelingen groeit weBatch met je mee. Heb je een verzoek of wil je graag dat dingen anders gaan binnen weBatch? Laat dit ons weten! dan kunnen wij hier voor jou mee aan de slag
Heb je nu een specifieke uitdaging binnen het bedrijf of voor een klant? Ook hierbij kunnen wij helpen. Wij zijn niet vies van een beetje maatwerk!